39. Czwartkowe spotkanie Social Media w Łodzi - e-solution.pl
kontakt 510 67 69 33bezpłatna wycena facebook profil google plus profil

39. Czwartkowe spotkanie Social Media w Łodzi

Dzisiaj mieliśmy okazję pierwszy raz w tym roku uczestniczyć w Czwartkowym Spotkaniu Social Media w Niebostanie. Niebanalny klimat, ciekawe osobowości, doświadczeni fachowcy i dużo pasjonatów nowych mediów. To wszystko razem dostarczyło nam nowych inspiracji do dalszego działania.

   



Słuchaliśmy, oglądaliśmy prezentacje, ale i pilnie notowaliśmy w kalendarzu, co budziło ogólne zdziwnie, biorąc pod uwagę tematykę spotkania. Tak, czasem jesteśmy nadal tradycjanolistami i lubimy papierowe notatki ;)

Było trochę o Social Media First i Insigths, prezentowane przez Grzegorza Borowieckiego czyli o wykorzystywaniu mediów społecznościowych do testowania, reakcji publiki na dany produkt czy usługę. Przykładem była reklama ING, kierowana do głuchoniemych odbiorców. Film prezentowany był przez 1,5 tygodnia w Internecie i spotkał się z bardzo pozytywnym odzewem. Było to akceptem do wyedytowania reklamy w TV. Gdyby reklama została od razu wyemitowana w telewizji a miałaby negatywny odbiór, firma ING poniosłaby wielomilionowe straty, a tak zyskała dużą popularność.

  

A czy wiecie jak poruszyć widza? O tym, a także o roli marketingu i emocji (strachu, nadziei i miłości) w reklamie VIDEO, mówił Adrian Gamoń, na przykładach filmów realizowanych dla województwa Małopolskiego. O tym jak prouszyć widza, pokazał nam osobiście w małym doświadczeniu. Prelegent kazał wszystkim wstać, podać sobie dłonie i powiedzieć - lubię Cię. To było ciekawe, bo nagle wszyscy się ożywili, zaczęli się do siebie uśmiechać i rozmawiać. Niestety, żyjemy w czasach internetowej komunikacji i takie sytuacje są miłym zaskoczeniem. 
Wracając do prezentacji, Adrian pokazał nam zdjęcie opublikowane na profilu - 'Małopolska 8 cudem świada' i dopisek: 'Jeżeli popierasz, udostępnij' - zrobiła furorę w Internecie, bo każdy mieszkaniec Małopolski się z tym utożsamiał. Jak dla nas świetny pomysł! To buduje zaangażowanie.

Na sam koniec Izabela Norek mówiła o promocji w kulturze, jak ciężko jest promować wydarzenia kulturalne, gdy nie ma na to budżetu, informacji, materiałów, ludzi do pracy, czasu :) 
No tak, współpraca z urzędami nigdy nie była łatwa, choć nam taka promocja wydaje się czystą przejemnością i najbardziej wdzięcznym materiałem do promocji, ze względu na dużą ilość zdjęć, filmów, innych wydarzeń czy odbiorców. 
Iza podczas swojej przygody z Kulturą odkryła, iż największą skuteczność odnoszą Live VIDEO, gdyż dociarają do wszystkich odbiorców i budzą duże zainteresowanie. Będziemy musieli to sprawdzić wkrótce, podczas jednej z naszych akcji promocyjnych wydarzeń kulturalno-rozrywkowych.

Obejrzeliśmy trzy prezentacje ale na tym nie koniec. Po części oficjalnej odbyła się część nieoficjalna, gdzie można było poroznawiać ze współuczestnikami i prelegentami. 

Miłą niespodzianką dla nas, było to, że i my mogliśmy zaprezentować się na scenie, co prawda bez specjalnego odzewu, ale zawsze :)
Do zobaczenia za miesiąc!

Dla przypomnienia - spotkania odbywają się w co drugi czwartek miesiąca o 19.00 w Niebostanie


Skontaktuj się z nami już teraz i dowiedz się więcej:
Anna Pastwińska
tel. 510 67 97 33
e-mail: anna@e-solution.pl
Emilia Adamczyk
tel. 510 23 27 11
e-mail: biuro@e-solution.pl


Bezpłatna wycena

 
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.