Co przemawia za sukcesem strony internetowej?
kontakt 510 67 69 33bezpłatna wycena facebook profil google plus profil

Co przemawia za sukcesem strony internetowej?

Strona www jest wizytówką Twojej firmy. Nikogo nie trzeba przekonywać o istotności pierwszego wrażenia, a często pierwszym kontaktem klienta z firmą jest wizyta na stronie internetowej. Posiadanie firmowej witryny, w dzisiejszych czasach, jest niezbędne i pozwala poszerzyć grono klientów i sympatyków.

 

 

Czysta forma

 

Wygląd Twojej strony jest elementem składowym wizerunku Twojej firmy. Warto zadbać o to, żeby był on przejrzysty i świadczył o Twoim profesjonalizmie. Szata graficzna strony musi być spójna z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej (np. logo, kolorami firmowymi, wizytówkami itp)

 

Częsta aktualizacja

 

W dzisiejszym świecie nowości pojawiają się co kilka sekund, za pośrednictwem Internetu wiadomości błyskawicznie obiegają świat, dlatego tak ważna jest regularna aktualizacja strony. Internauta wchodząc na Twoją stronę oczekuje nowości i rzetelnych informacji. Zadbaj o regularne usuwanie nieaktualnych linków i niedziałających aplikacji.

Interesujące teksty


Najważniejszym elementem strony internetowej jest oczywiście treść. Warto poświęcić trochę uwagi na przygotowanie odpowiednich tekstów i sprawdzenie ich pod względem stylistycznym i ortograficznym. Niedopuszczalne jest przytaczanie cudzych wypowiedzi bez podania źródła, to kradzież, którą nietrudno zdemaskować.
 

Ciekawa grafika

Bardzo istotna jest również wizualna strona portalu, musi być ona spójna z wizerunkiem Twojej firmy i dobrze przemyślana. Człowiek łatwiej zapamiętuje obrazy niż słowa – Twoja strona powinna zawierać przyciągające wzrok, ciekawie skomponowane grafiki.
 

Funkcjonalna obsługa i intuicyjna nawigacja

Warto zadbać o to żeby poza ciekawą grafiką strona była funkcjonalna – nic nie denerwuje bardziej niż długo ładująca się witryna. Strona musi być przejrzysta i łatwa w obsłudze, nawigacja nie powinna nastręczać problemów. Wizyta na Twojej stronie powinna być możliwie przyjemna i nieskomplikowana, by nie zniechęcić czytelnika.
 

Trafnie zdefiniowana grupa docelowa

Pierwszym krokiem, jeszcze przed napisaniem strony, powinno być określenie grupy docelowej, tzw. targetu. Zdecydowanie łatwiej zbudować stronę skierowaną do konkretnej grupy, dostosowaną do jej potrzeb i oczekiwań.
 

Zgodność treści z przeznaczeniem serwisu

Internauta odwiedzając portal ogrodniczy poszukuje informacji właśnie z dziedziny ogrodnictwa. Jeśli pod wybranym adresem będzie kryła się strona zawierająca, przykładowo, treści o skutecznej nauce angielskiego internauta nie spędzi nawet sekundy przeglądając Twoją stronę. Internauci nie lubią tracić czasu, ważne by szybko i sprawnie mogli odnaleźć pożądane treści.
 

Odpowiednia promocja serwisu

Przeciętny internauta przegląda wyniki wyszukiwania tylko z pierwszej strony, dlatego należy zadbać o wysoką pozycję w wyszukiwarkach. Promocja serwisu powinna być integralną częścią Twoich działań reklamowych. Istnieje szereg metod, dzięki którym szybko wypromujesz swój serwis internetowy, warto zapoznać się z nimi bliżej.
 

Możliwość interakcji z użytkownikiem

Internet daje możliwość wejścia w interakcję z potencjalnym klientem, należy zadbać o umieszczenie formularza kontaktowego, zapewnić możliwość subskrypcji RSS. Ciekawym elementem jest również utworzenie forum, gdzie mogą toczyć się dyskusje związane z działalnością Twojej firmy.
 

Poprawność techniczna

Witryna firmowa powinna być doskonale dopracowana, tu nie ma miejsca na niedocąignięcia. Strona powinna działać na wszystkich przeglądarkach. Należy też pamiętać, że nie wszyscy internauci to użytkownicy systemu Windows, aplikacje z Twojej strony powinny być przyjazne również dla innych systemów operacyjnych.
 

Szybkie działanie

Warto zachować umiar i nie zaśmiecać strony reklamami i dużymi aplikacjami, które mogłyby spowolnić jej ładowanie. Nawet najciekawsza strona będzie irytująca gdy trzeba będzie czekać kilka minut do załadowania. Zgodnie z przysłowiem czas to pieniądz!



Skontaktuj się z nami już teraz i dowiedz się więcej:
Anna Pastwińska
tel. 510 67 97 33
e-mail: anna@e-solution.pl
Emilia Adamczyk
tel. 510 23 27 11
e-mail: biuro@e-solution.pl


Bezpłatna wycena

 
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.