Co przyciąga klientów do e-sklepu?
kontakt 510 67 69 33bezpłatna wycena facebook profil google plus profil

Co przyciąga klientów do e-sklepu?

Na całym świecie, także i w Polsce rośnie popularność sprzedaży za pośrednictwem internetu. Atrakcyjne ceny i brak sztywnych godzin otwarcia to silne argumenty dla potencjalnych klientów. Zakupy w e-sklepie to przede wszystkim szybkość i wygoda. Nie trzeba tracić czasu na stanie w kolejkach, wystarczy jedno kliknięcie a obiekt pożądania już staje się naszą własnością.

Szeroki asortyment

 

Bogata gama produktów jest punktem obowiązkowym w przypadku prowadzenia e-sklepu. Twoja oferta powinna wyróżniać się spośród innych dostępnych na rynku, by nie zginąć pod naporem konkurencji. Warto na bieżąco śledzić nowości ze swojej branży i stale poszerzać asortyment.

 

Niskie ceny i oferty specjalne

 

Ceny w sklepach internetowych bywają niższe nawet o kilkadziesiąt procent niż w tych tradycyjnych, gdyż odpadają koszty związane z wynajęciem i urządzeniem lokalu, a także zatrudnieniem dodatkowych pracowników. To właśnie niskie ceny najskuteczniej przyciągają klientów do e-sklepów. Dodatkowym wabikiem będą wszelkiego rodzaju oferty specjalne i akcje promocyjne, które przywiązują klienta do marki.
 

Funkcjonalność sklepu


Podobnie jak w przypadku każdej strony internetowej, najbardziej pożądaną funkcją e-sklepu jest funkcjonalność. Witryna nie powinna być zaśmiecona, by klient nie miał problemów z odnalezieniem się. Zakupy w e-sklepie nie powinny sprawiać trudności internaucie.
 

Ciekawa grafika

Sklep internetowy nie przyciągnie klienta luksusowym wnętrzem, dlatego jego szata graficzna powinna być dobrze przemyślana. Grafiki powinny być dobrane do rodzaju oferowanego asortymentu i charakteru sklepu.
 

Atrakcyjne zdjęcia


Należy pamiętać o tym, że dokonując zakupu w sklepie internetowym klient nie ma możliwości dotknąć towaru. Warto zadbać o odpowiednie zdjęcia i obszerne opisy. Nikt nie lubi kupować kota w worku.
 

Własne konto

Klient lubi być traktowany indywidualnie, dlatego należy dać mu możliwość założenia własnego konta. Ciekawym pomysłem są programy lojalnościowe dla stałych klientów. Należy również zaoferować klientom różne sposoby zapłaty (np. przelew, PayPal, za pobraniem).
 

Bezpieczeństwo


Kolejną istotną kwestią jest bezpieczeństwo. Klient ma prawo znać dokładne warunki zakupu, ubezpieczenia i transportu. Sklep musi być wiarygodny i mieć nienaganną opinię, w przeciwnym wypadku niewielu zdecyduje się na zakup z przedpłatą.
 

Możliwość szybkiego znalezienia produktu

Niezbędnym elementem jest umieszczenie sprawnej wyszukiwarki, która szybko i trafnie odnajdzie poszukiwany produkt. Wyszukiwarka powinna być umieszczona w widocznym miejscu.
 

Powiązanie grup produktów


Produkty z różnych grup powinny być ze sobą powiązane. Klient na pewno doceni wskazówki typu do pościeli X polecamy narzuty Y, które świetnie się z nią komponują. Dodatkowo rosną szanse na to, że klient dokona większych zakupów, niż początkowo planował.
 

Łatwa nawigacja


Poruszanie się po sklepie internetowym powinno być możliwie proste. Ważne by nawigacja była intuicyjna, tak by każdy z łatwością poradził sobie ze znalezieniem danego produktu i z formalnościami związanymi z zakupem i zapłatą.
 

Szybkie działanie


Strona musi być przejrzysta i funkcjonalna. Powinna się błyskawicznie ładować i być łatwa w obsłudze, nawet dla laika. Wolno działające strony są niezwykle irytujące i wielu internautów zrezygnuje z zakupów na takiej witrynie, mimo ciekawego asortymentu.



Skontaktuj się z nami już teraz i dowiedz się więcej:
Anna Pastwińska
tel. 510 67 97 33
e-mail: anna@e-solution.pl
Emilia Adamczyk
tel. 510 23 27 11
e-mail: biuro@e-solution.pl


Bezpłatna wycena

 
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.