Nowy algorytm Google - Peacock - e-solution Łódź 2017
kontakt 510 67 69 33bezpłatna wycena facebook profil google plus profil

Nowy algorytm Google – Peacock

Nowy algorytm Google Peacock 2017Na początku tego roku internet lotem błyskawicy obiegły informacje o domniemanych, jedynie częściowo potwierdzonych informacjach dotyczących zmian w algorytmach wyszukiwarki Google. Świstak, Phantom oraz Fred – oto nazwy winnych całego zamieszania.
 
Niedługo jednak musieliśmy czekać na ujawnienie oficjalnych, potwierdzonych wiadomości, dotyczących rzecz jasna nowych algorytmów. Jak się okazuje w ciągu najbliższego miesiąca globalna sieć zostanie opanowana przez Peacock'a (ang. paw).
 
Peacock – bo tak właśnie nazwany został najnowszy algorytm Google – wprowadzi duże, nie do końca pozytywne z punktu widzenia pozycjonowania, zmiany w wynikach wyszukiwania.
 

Co się zmieni po wprowadzeniu nowego algorytmu Google?

Przede wszystkim pierwsza strona wyników wyszukiwania zostanie zajęta przez reklamy AdWords, a w następnej kolejności - Mapy. W praktyce oznacza to więc, że pierwszeństwo otrzymają reklamodawcy oferujący najlepiej wypromowane treści reklam.

Dopiero na drugiej stronie znajdziemy organiczne wyniki wyszukiwania.
 
Jak łatwo się domyślić, zmiany związane z wprowadzeniem Pawia mogą w znacznym stopniu zaważyć na wynikach osiąganych przez agencje SEO/SEM. Ciężko przewidzieć co jeszcze zmieni nowy algorytm, jednak jedno jest pewne; wspomniane nowości mogą wywrzeć spory wpływ na całym procesie pozycjonowania.

Milena, 01.04.2017 


Skontaktuj się z nami już teraz i dowiedz się więcej:
Anna Pastwińska
tel. 510 67 97 33
e-mail: anna@e-solution.pl
Emilia Adamczyk
tel. 510 23 27 11
e-mail: biuro@e-solution.pl


Bezpłatna wycena

 
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.