Wybór odpowiednich fraz - pozycjonowanie stron www - e-solution Łódź
kontakt 510 67 69 33bezpłatna wycena facebook profil google plus profil

Wybór odpowiednich fraz

Słowa kluczowe nie są słowami, które najlepiej opisują Twój produkt czy usługę - to błędne rozumowanie. Najlepsze słowa kluczowe to te, których używają internauci poszukujący Twojego produktu / usługi, a to wielka różnica.

Jeśli chcesz samodzielnie określić słowa - możesz poprosić kilka osób o to, aby wyszukały w Internecie strony podobne do Twojej (z tą samą lub podobną ofertą) i zebranie użytych przez nich słów. W ten sposób mamy wstępne frazy, które później poddajemy analizie i wybieramy najskuteczniejsze.

Najważniejsza zasada przy wyborze słów to: słowa kluczowe powinny być precyzyjne.

Co znaczy precyzyjne? Jeżeli prowadzisz gabinet masażu i Twoi klienci to mieszkańcy Twojego miasta, to precyzyjne słowa kluczowe dla Ciebie są takie: „masaż Łódź”, „masaż w Łodzi”, „masażysta Łódź”, itd. Nie miało by dla Ciebie sensu, gdyby Twoja strona w wyszukiwarkach wyskakiwała na pierwszym miejscu na tak ogólne hasło jak np.: „masażysta” czy „masaż”. Generowało by Ci to na stronie po prostu puste wejścia. Nie trafiałbyś do swoich klientów.

Najlepiej, gdy słowa kluczowe jak najdokładniej oddalają sens Twojej działalności lub opisują Twoje produkty jak najbardziej szczegółowo. Dla kogoś kto ma sklep z monitorami LCD hasło „sprzęt komputerowy”, „akcesoria komputerowe” a nawet "monitory" może być za ogólne. Zdecydowanie lepszymi frazami będą: "sprzedaż monitorów LCD", "monitory LCD", "płaskie monitory" - oraz ich najprzeróżniejsze wariacje.


Jak wybrać słowa odpowiednie kluczowe?


Możesz postąpić według poniższego schematu:
  • Spojrzenie oczyma klienta - myśl w ten sposób, jakbyś był klientem. Za pomocą jakich słów i ich kombinacji szukałbyś tego, co oferujesz? 
     
  • Stwórz jak najdłuższą listę słów - na razie nie myśl o niczym innym, po prostu wypisuj wszystkie słowa i frazy - jedne pod drugimi.
     
  • Zweryfikuj słowa - wstępnie wybierz najlepsze słowa. Ze wszystkich wypisanych pozostaw te, które wydają Ci się najlepsze. 
     
  • Prześlij te słowa do nas, a my dokonamy analizy i zaproponujemy te najefektywniejsze.


Skontaktuj się z nami już teraz i dowiedz się więcej:
Anna Pastwińska
tel. 510 67 97 33
e-mail: anna@e-solution.pl
Emilia Adamczyk
tel. 510 23 27 11
e-mail: biuro@e-solution.pl


Bezpłatna wycena

 
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.