Zadzwoń: 510 67 97 33 | Napisz: biuro@e-solution.pl

Pozycjonowanie sklepów internetowych

W chwili obecnej właściwe pozycjonowanie sklepu internetowego jest w stanie wywrzeć bardzo duży wpływ na osiągany przez niego zysk biznesowy. To w pełni naturalne biorąc pod uwagę fakt, iż zdecydowana większość klientów w pierwszej kolejności poszukuje interesujących ich artykułów właśnie na stronach e-sklepów. Z tego względu warto zadbać o to, aby wspomniany asortyment zajmował wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Uzyskanie powyższego celu możliwe jest dzięki pozycjonowaniu long tail, które:

  • zwiększa widoczność sklepu w Google
  • przyczynia się do wzrostu wizyt w e-sklepie
  • znacząco wpływa na podniesienie poziomu sprzedaży

Warto dodać, że w praktyce pozycjonowanie long tail stanowi najbardziej polecaną i zarazem najskuteczniejszą metodę promocji sklepów internetowych w Google.

W ramach usługi pozycjonowania sklepów www realizujemy:

  • przeprowadzamy analizę branży i konkurencji
    pełną optymalizację SEO – strony informacyjne, kategorie, strukturę sklepu, produkty, blog
  • stworzymy teksty do kategorii i produktów
  • poprowadzimy bloga firmowego
  • podepniemy sklep do narzędzi: Google Webmaster Tools, Google Analitycs
  • stworzymy i opublikujemy artykuły sponsorowane

Korzyści promowania sklepów internetowych

Pozycjonowanie long tail pozwala na przeprowadzenie skutecznej promocji sklepu internetowego, która – w praktyce – może obejmować nawet 1000 produktów! Decydując się na opisywaną usługę zyskujesz możliwość:

  • zwiększenia sprzedaży wszystkich artykułów, również tych, które do tej pory nie cieszyły się zainteresowaniem klientów
  • podniesienia zarówno widoczności nazw kategorii, jak i wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu
  • zwiększenia widoczności fraz głównych
  • przyczynienia się do wzrostu ruchu na stronie sklepu
  • dotarcia do grupy klientów zainteresowanych konkretnym produktem

Metody rozliczania pozycjonowania sklepów internetowych:

  • stały abonament miesięczny
  • niższy abonament + koszt za wejście na stronę (powyżej aktualnego)
  • niższy abonament + koszt za każdą frazę w TOP 10, która ma wyszukania