Portal społecznościowy Facebook na dobre wpisał się w kulturę obecnych czasów. Zdecydowana większość osób korzysta z serwisu codziennie, poświęcając mu od paru minut do nawet kilku godzin. Oczywiście jedną z najliczniejszych grup aktywnych użytkowników są nastolatkowie. Wspomniany trend ma jednak ulec znacznym zmianom. Jak wynika z danych prezentowanych przez eMarketera, w roku 2017 z Facebooka zrezygnowało aż 2,8 miliona userów poniżej 25 roku życia. Zdaniem analityków wspomniana tendencja utrzyma się również w roku 2018.
Nastolatki zrezygnują z Facebooka?
Jeden z najpopularniejszych obecnie serwisów społecznościowych zaczyna przeżywać poważny kryzys. W roku 2017 z Facebooka zrezygnowało aż 1,4 mln użytkowników w wieku 12 – 17 lat. Szacunki uwzględniające trendy w 2018 nie wskazują na poprawę sytuacji FB. Co więcej; analitycy przewidują, że wspomniana sytuacja będzie się pogłębiać. Tymczasem na rynku wciąż pojawiają się nowoczesne aplikacje, które w sposób elastyczny reagują na potrzeby userów, a tym samym eliminują niedogodności z jakimi zmagają się osoby korzystające z FB.
Jeśli nie Facebook to co…?
Jak informuje eMarketer – biorąc pod uwagę jedynie topowe serwisy społecznościowe można założyć, że Instagram zwiększy ilość użytkowników o 1,6 mln, natomiast Snapchat o 1,9 mln. Niemniej jednak warto również brać pod casinoluck uwagę nowych graczy na rynku serwisów społecznościowych. Jakich konkretnie? Coraz głośniej mówi się o aplikacji Vero. Co to takiego?
Vero – rewolucja w świecie social mediów?
Jak podkreślają sami twórcy Vero, priorytetem aplikacji są potrzeby użytkowników, a także treści organiczne. Z kolei model biznesowy opart jest na subskrypcjach. Niemniej jednak Vero – w odróżnieniu od FB – ma w przyszłości być serwisem płatnym. Czy nowość faktycznie wywoła swego rodzaju rewolucję na rynku mediów społecznościowych? Czas pokaże. Póki co pozostaje nam śledzić rozwój sytuacji.
Komentarze są wyłączone.